Тиждень психологіїї
Цього року "Тиждень психології" проводився з 22 по 26 квітня і мав на меті підвищення інтересу до діяльності психологічної служби усіх учасників освітнього процесу, розширення, поглиблення знань з психології, збереження ментального здоров’я та обмін досвідом. Під час тижня було проведено заходи, що охопили різні види діяльності: конкурси, ігри, тренінгові заняття, лекції, презентації, години спілкування, анкетування, виставки малюнків.
22.04.2024
День гарного настрою
Почався перший день зі створення позитивного настрою, учні переглядали позитивне відео. Пропонувалася учням онлайн гра на увагу «Знайди парну емоцію». Вчителям та батькам: Календар турботи про себе – 52 практики відновлення ресурсності. Учні початкових класів брали участь у арт-малюванні «ЗСУ – сучасні супергерої». Також була проведена акція «Комплімент кожному». Поповнився інформаційний стенд психолога.
23.04.2021
День добрих побажань
Другого дня учням розповіли про День психолога та історію свята. Запропонували вправи з атр-терапії для відновлення ресурсів, покращення психологічного стану. На занятті “Мій настрій”формувалися навички управління своїм емоційним станом і поведінкою, розвивалися уміння демонструвати і зчитувати емоційний стан один одного. Також на перервах проводилися улюблені вправи на зняття емоційної напруги. У Viber групи відправлялися гарні побажання від психолога.
24.04.2024
День Посмішки
Часом досить просто усміхнутися, щоб просто підняти собі настрій. Навіть в такий непростий час, необхідно вчитися радіти життю! В цей день дітям пропонувалися різні розвивальні завдання для розвитку пізнавальних процесів. Надавалися поради з кольоротерапії. Покращували своє психічне здоров’я за допомогою терапевтичної казки “Тіло, розум та емоції”(3 кл.). На годині психолога вчилися взаємодіяти в команді вирішувати конфлікти (8кл). Через Viber групи пропонували учням пройти онлайн-вправи «Емоції та почуття» (7кл).
25.04.2024
День пошуку ресурсів
«Ресурсний день» додав енергії і розуміння того, що організм людини здатен сам регулювати емоційний стан. В цей день учні 1 класу вчилися виражати свої почуття через малювання, музику, танець, ігрову діяльність, дихання на занятті з арт-терапія “Втомлений їжачок”. У Viber групи скидалися посилання на вправи з розвитку уваги. Батькам надавалися поради: Шість підказок, як відновити ресурс дитини у домашніх умовах. Учням пропонувалися вправи та технік, що допоможуть опанувати себе в складні емоційні моменти та пережити їх без загрози для психічного здоров’я. Для того, щоб вибрати найоптимальніші техніки саморегуляції потрібно, насамперед, пізнати себе. Учня 5,7 класу пропонувалося визначити свій тип темпераменту, пізнати свій внутрішній світ.
26.04.2024.
День улюбленої казки
В цей день відбулася виставка творчих робіт «ЗСУ – сучасні супергерої». Усі ми родом із дитинства і любимо казки. Діти складали пазл онлайн «Килим-літак». Відгадували мультфільми за 10 секунд. На годині спілкування з 9 класом обговорювалася «Притча про емоції та почуття».
Для стабілізації психоемоційного стану дітей вкрай важливо знаходити життєво важливі опори. Одним із таких опор може бути дім, місце, яке за символікою несе захист і душевний спокій. Техніка з дітьми ВПО «Будиночок з собою» (3кл.)