План практичного психолога Великомолодьківської гімназії для запобігання булінгу та будь-яким іншим проявам насилля на 2024-2025 навчальний рік
ПЛАН
ЗАХОДІВ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ВЕЛИКОМОЛОДЬКІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ БУЛІНГУ ТА БУДЬ – ЯКИМ ІНШИМ ПРОЯВАМ НАСИЛЛЯ
НА 2024 – 2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
Інформаційно – профілактичні заходи |
||||
1. |
Розробка пам’яток, рекомендацій щодо профілактики булінгу для розміщення на сайті закладу освіти. Оформлення інформаційно-просвітницького стенду “Зупинимо булінг разом”. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
2. |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: - з вивчення учнівського колективу; - з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей; - пам’ятка для вчителя. “Як вчителям реагувати на булінг”. |
Жовтень |
Практичний психолог |
|
3. |
Підготовка до проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» та Всеукраїнського тижня протидії булінгу. |
Вересень Грудень |
Практичний психолог |
|
Робота з вчителями |
|
|||
4. |
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу. |
Щомісяця |
Практичний психолог |
|
5. |
Консультування класних керівників з проблемних ситуацій. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
6. |
Консультування класних керівників «Профілактика стресу». |
Лютий |
Практичний психолог |
|
Робота з учнями |
|
|||
7. |
Консультація «Що робити коли тебе ображають?». |
Вересень |
Практичний психолог |
|
8. |
Години спілкування «Скажемо «ні» булінгу, цькуванню в шкільному колективі». |
Вересень Жовтень |
Практичний психолог |
|
9. |
Проведення «годин психолога» з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктних ситуацій. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
10. |
Перегляд відеороликів «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг».8-9 класи. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
11. |
Тренінг для старшокласників «Кібербулінг» з використанням відео сюжетів «Що таке кібербулінг і усе що треба знати». |
Лютий |
Практичний психолог |
|
12. |
Проведення квест-гри «Безпечний Інтернет» 6-8 класи. |
Лютий |
Практичний психолог |
|
13. |
Ознайомлення та проведення технік і вправ для зменшення емоційної напруги 1-9 класи. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
14. |
Розміщення поради « Як допомогти дітям упоратися з булінгом», «Розвивайте впевненість. Як протистояти цькуванню», «Зупинимо булінг разом», «Правила вирішення конфліктів» |
Жовтень Березень |
Практичний психолог |
|
15. |
Квест "Зупинемо булінг разом". 7-8 класи. |
Березень |
Практичний психолог |
|
16. |
Психологічні заняття з учнями 1-9 класів - Заняття з елементами тренінгу «Поважай себе та інших людей» - Інтерактивне заняття: - Я знаю, як себе захистити - Що є булінгом, а що ним не є - Булінг в Інтернеті - Повага до себе та інших людей - Що таке булінг? - Як запобігти булінгу? - Що робити, коли з мене знущаються? |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
17. |
Перегляд відеороликів «Булінг у школі», « Кібербулінг і агресія в Інтернеті», «Мене ображають у школі, я захистити себе» 7-9 класи. Перегляд відеороликів «Корисні підказки. Битися чи не битися», «Корисні підказки. Злість» 5 клас. Перегляд відеороликів «Що робити, якщо тебе ображають», «Корисні підказки. Якщо з тобою не дружать» 1-4 класи. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
18 |
Акція «Подаруй обійми» до Всесвітнього дня доброти 1-9 класи. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
19. |
Проведення тренінгу для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення кофліктів. |
Травень |
Практичний психолог |
|
20. |
Перегляд та обговорення профілактичних мультфільмів (про цькування) 1-4 класи. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
Робота з батьками |
|
|||
20. |
Підготовка пам'ятки для батьків “Як зрозуміти, що ваша дитина піддається булінгу?”, “Як зрозуміти, що ваша дитина піддається булінгу?”, “Як батькам допомогти дитині”, “Інформація для батьків “Алгоритм для батьків?”, “Як навчити дитину дружити”. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
21. |
Консультування «Безпека дітей в мережі Інтернет». |
Вересень |
Практичний психолог |
|
22. |
Консультування батьків ««Вплив насильства на формування особистості ». |
Квітень |
Практичний психолог |
|
23. |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми. Індивідуальні бесіди з батьками дітей “групи ризику”. |
Протягом року (за запитом) |
Практичний психолог |
|
Моніторинг освітнього середовища |
||||
24. |
Поповнення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах. |
Вересень Жовтень |
Практичний психолог |
|
25. |
Проведення анонімного анкетування учнів 5-9 класів з метою поінформованості учнів на випадок булінгу. |
Жовтень Квітень |
Практичний психолог |
|
26. |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час. |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
27. |
Дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах. |
Протягом року (за потребою) |
Практичний психолог |
|