Тиждень цифрових технологій
У відповідності до річного плану роботи школи, з метою презентації досвіду роботи учителів, проблеми впровадження в практику роботи інноваційних та інформаційно-комунікативних технологій з 06.12. 2021 по 10.12.2021 в стінах нашого закладу проходить тиждень педагогічних інновацій під гаслом: «Творча лабораторія учителя».
Робота розпочалась з проведення інструктивно-методичної наради з питань організації тижня педагогічних інновацій відвідування виставки методичної літератури з даної теми. Під час тижня були переглянуті презентації досвіду роботи по темах:
- впровадження елементів STEM- освіти на уроках біології. Вчитель біології та хімії Лавренюк Л.І. представила практичний порадник, який містить елементи застосування STEM - освіти на уроках біології для підвищення зацікавленості учнів предметом. Розглянуті теоретичні основи та практичне застосування методів «Кластер», «Фішбоун», «Кроссенс», «QR-коди», «Хмари слів», «Лепбук», «Кубик Блума» на уроках біології;
- моделювання розвитку фізичних якостей методом колового тренування на уроках фізичної культури представив вчитель фізичної культури Храбан І.С.
- Діяльнісна основа навчання на уроках української літератури в 5 класі (збірник креативних завдань за підручником «Українська література.
5 клас» ( авт. Авраменко О.М.))
Робота містить цікаві креативні завдання, що відповідають віковим особливостям п’ятикласників: ребуси, кросворди, літературні меми, ФБ-сторінки письменників, літературні ігри, диктанти, розмальовки, пазли та ін.
Посібник також має сучасні електронні освітні засіби нового типу – це інтерактивні плакати та інтерактивні вправи, які формують уміння самостійно працювати з джерелами інформації, дають змогу учню бачити результат та оцінку своєї праці, можливість знайти правильну відповідь, поглибити знання.
Тематика творчих завдань, їх зміст передбачають не тільки ефективне закріплення знань, умінь та навичок з української літератури, теорії літератури, але й розвиток активного словесного запасу, творчих здібностей учня, формування його особистості, здатної самоудосконалюватись і самостверджуватись у власному мовленні.
Для учителів-словесників загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють у 5 класі; для організації роботи з обдарованими дітьми; для роботи при дистанційному навчанні.
-Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації учіння представила учитель початкових класів Сидорчук Т.В.
У посібнику розкрито роль ігрових технологій у формуванні позитивної мотивації до навчальної діяльності, методику використання дидактичних ігор на уроках.
Зібрано приклади цікавих ігрових вправ, що виникають з ініціативи учителя з освітньою, виховною, розвивальною цілями: навчальні, сюжетно-дидактичні, рухливі та інші.
Використання навчальних ігор активізує увагу, підвищує інтерес до вивчення предмета, сприяє кращому засвоєнню та виробленню навичок застосування матеріалу у нестандартних умовах.
Посібник стане в нагоді вчителям початкових класів при проведенні уроків української мови.
- Мультимедійний контент представила учитель української мови та літератури, англійської мови Качуровська Таїса Валеріївна.
Збірник містить інтерактивні вправи з використанням онлайн-ресурсу LearningApps з української мови для 8 класу. Завдання сприяють формуванню стійкого пізнавального інтересу до вивчення предмету, активізації самостійної роботи учнів, розвитку умінь критично мислити.
Може використовуватися вчителями на різних етапах уроку, що сприятиме успішному забезпеченню реалізації компетентнісного підходу до вивчення мовних явищ. Також збірник буде корисним для учнів при повторенні та систематизації вивченого у 8 класі.
-"Щоденні 3" для учнів 3 класупредставила учитель початкових класів Марчук Людмила Михайлівна.
Збірник містить цікаві та пізнавальні завдання з математики "Щоденні 3". Завдання складено відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти та Типових освітніх програм Нової Української Школи.
Розроблені картки із завданнями допоможуть дитині у цікавій формі потренувати та покращити арифметичні навички, розвинути математичне мислення та кмітливість, навчитися знаходити невідоме значення математичного виразу. Кожне завдання побудоване у зрозумілій для учнів формі.
Матеріал можна використовувати на різних етапах уроку. Картки допоможуть учителеві здійснювати диференційований підхід, організувати індивідуальну та парну роботу на уроках математики та в позаурочний час.
Завдання сприятимуть розвитку логічного мислення, уваги, зосередженості, навичкам спілкування з однолітками.
Для вчителів, учнів 3 класів,для роботи з обдарованими дітьми.