A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великомолодьківська гімназія
Звягельської міської ради

Розпочато STEM тиждень. Захопливі уроки відкриттів, експериментів та креативу відбулися у 1 та 4 класах, 7 класі на уроці хімії

Дата: 21.04.2025 11:54
Кількість переглядів: 20

     STEM тиждень - це тиждень захопливих подорожей у світ науки, тиждень, який наповнений експериментами, інноваціями та пізнанням, це справжнє свято інтелекту, творчості та командної роботи. 

      Здобувачі освіти першого класу поринули у світ інновацій на уроці " Я досліджую світ" на якому було застосовано елементи STEM освіти. Тема уроку "Моя країна -Україна". Мета: формувати знання учнів про державні символи України; формувати національну свідомість школярів; виховувати любов до рідного краю, шанобливе ставлення до державних символів, повагу до українського народу, патріотичні почуття.
       На уроці діти проявили себе в архітектурі, конструювали з різних матеріалів карту України, державні символи України.

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису   Фото без опису

     Здобувачі освіти 4 класу на STEM- уроці "Вимірювання площі предмета різними способами" навчилися краще розуміти, як знання зі школи застосовуються у реальному житті, вимірюючи площу стола прямокутної форми різними мірками, навіть незвичними.
  Вимірювали  площу у квадратних см., дм., м., користуючись лінійкою, квадратним дм., рулеткою.
   Також обрали для вимірювання площі стола незвичні одиниці: п'ядь, лікоть, вказівний палець, ручку, шишку.
   Дійшли висновку, що загальноприйняті у математиці одиниці вимірювання площі, є точними.

Фото без опису    Фото без опису    Фото без опису

  Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису    Фото без опису    Фото без опису

    Учні 7 класу на  STEM - уроці з хімії провели навчальне дослідження "Визначення вологості піску". Мета дослідження: визначити вміст вологи в сипучому матеріалі; удосконалити вміння спостерігати, розмірковувати, робити висновки на основі спостережень; працювати з лабораторним обладнанням,  посудом, речовинами, розвивати у здобувачів освіти інтерес до природничих дисциплін, стимулювати творче мислення та практичні навички.

      Учні обчислили масову частку вологи в зразку піску, склали графік, на який нанесли свої результати та результати однокласників; підбили підсумки уроку.

Фото без опису    Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора