Тренінг психолога гімназії "Ресурсні техніки для турботи про себе. Самодопомога при стресі"
Сьогодення передбачає перезавантаження української освіти. Саме психологічна служба покликана навчити, як жити в злагоді з самим собою та з іншими, як вступати у стосунки зі світом, щоб життя приносило задоволення. Тому першочерговим завданням працівників психологічної служби є пошук дієвих засобів і методів профілактичної, просвітницької діагностичної та корекційно-розвивальної роботи.
Особливість цієї роботи полягає в тому, що педагоги кожного дня стикаються з сильними почуттями, іноді з дуже складними та неприємними. Це людський біль, агресія, безсилля, безпорадність тощо. Формуючи творчу активність учнів, потрібно постійно приділяти увагу їхнім потребам, інколи досягаючи меж своїх емоційних можливостей і професійної компетентності. Саме тому психологічний та соціально-педагогічний супровід освітнього процесу є актуальним в умовах сьогодення.
З метою стабілізації психоемоційного стану та збереження ментального здоров’я практичним психологом з педагогічними працівниками було проведено тренінг “Ресурсні техніки для турботи для себе. Самодопомога при стресі”. Мета тренінгу - ознайомити педагогів з поняттям «ментальне здоров’я», вправами саморегуляції заземлення та пошуку ресурсу. Під час тренінгу педагоги діагностували свій енергетичний баланс організму, емоційний стан. Дізналися про корисні вправи відновлення емоційного ресурсу. Сформували навички швидкої допомоги при стресі.