A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великомолодьківська гімназія
Звягельської міської ради

Продовжується STEM-тиждень, і учні з ентузіазмом беруть участь у цікавих наукових експериментах на уроках фізики та пізнаю природу, втілюють технічні ідеї в реальні проєкти на технологіях

Дата: 24.04.2025 15:57
Кількість переглядів: 38

   Здобувачі освіти 9 класу на уроці фізики  вивчили "Реактивний рух" не лише теоретично, а й практично, запускаючи моделі й аналізуючи результати.

 Мета уроку: ознайомити учнів з межами застосування закону збереження імпульсу на прикладі реактивного  руху, з фізичними основами ракетної техніки, вчити учнів застосовувати набуті знання для пояснення фізичних явищ  та розв’язування дослідницьких фізичних задач; вчити учнів застосовувати фізичні знання для генерування ідей та ініціатив щодо проектної, конструкторської та винахідницької діяльності, для вирішення життєвих проблем, пов’язаних із матеріальними й енергетичними ресурсами; формувати пошуково-дослідницькі навички та навички життєзабезпечення, потреби саморозвитку та самоосвіти; розвивати  уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію; робити самостійно висновки; оцінювати позитивний потенціал фізики, техніки і технологій для добробуту людини й безпеки довкілля.

 Учні власноруч виготовили макет космічної ракети та практично дослідили реактивний рух.

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

    У STEM-тиждень навіть урок "Пізнаємо природу" перетворюється на мінілабораторію. Здобувачі освіти 5 класу під час вивчення теми " Яка роль серця і кровообігу в організмі людини" занурились у світ медицини через практичне моделювання. Ознайомились з будовою і роботою стетоскопу для прослуховування роботи серця. А  також спробували змоделювати найпростіший стетоскоп власноруч із підручних матеріалів: картону, скотчу, невеликої лійки. Порівняли, де краще чути роботу серця:  у справжньому, чи виготовленому ними стетоскопі.

Фото без опису   Фото без опису   Фото без опису

   У рамках STEM-тижня учні 6 класу, поєднуючи практичні навички з турботою про природу, продемонстрували справжню майстерність, виконавши STEM – ПРОЄКТ “Годівниця для птахів”

   Поглибили знання з теми «Обробка ДВП та фанери», навчились прийомам пиляння деревини і фанери, ознайомились з послідовністю виготовлення годівниць для птахів; навчились працювати з деревиною та інструментами, розвивали уважність при роботі, творче мислення; любов до птахів, почуття до прекрасного в праці.

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора