Продовжується STEM-тиждень, і учні з ентузіазмом беруть участь у цікавих наукових експериментах на уроках фізики та пізнаю природу, втілюють технічні ідеї в реальні проєкти на технологіях
Здобувачі освіти 9 класу на уроці фізики вивчили "Реактивний рух" не лише теоретично, а й практично, запускаючи моделі й аналізуючи результати.
Мета уроку: ознайомити учнів з межами застосування закону збереження імпульсу на прикладі реактивного руху, з фізичними основами ракетної техніки, вчити учнів застосовувати набуті знання для пояснення фізичних явищ та розв’язування дослідницьких фізичних задач; вчити учнів застосовувати фізичні знання для генерування ідей та ініціатив щодо проектної, конструкторської та винахідницької діяльності, для вирішення життєвих проблем, пов’язаних із матеріальними й енергетичними ресурсами; формувати пошуково-дослідницькі навички та навички життєзабезпечення, потреби саморозвитку та самоосвіти; розвивати уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію; робити самостійно висновки; оцінювати позитивний потенціал фізики, техніки і технологій для добробуту людини й безпеки довкілля.
Учні власноруч виготовили макет космічної ракети та практично дослідили реактивний рух.
У STEM-тиждень навіть урок "Пізнаємо природу" перетворюється на мінілабораторію. Здобувачі освіти 5 класу під час вивчення теми " Яка роль серця і кровообігу в організмі людини" занурились у світ медицини через практичне моделювання. Ознайомились з будовою і роботою стетоскопу для прослуховування роботи серця. А також спробували змоделювати найпростіший стетоскоп власноруч із підручних матеріалів: картону, скотчу, невеликої лійки. Порівняли, де краще чути роботу серця: у справжньому, чи виготовленому ними стетоскопі.
У рамках STEM-тижня учні 6 класу, поєднуючи практичні навички з турботою про природу, продемонстрували справжню майстерність, виконавши STEM – ПРОЄКТ “Годівниця для птахів”
Поглибили знання з теми «Обробка ДВП та фанери», навчились прийомам пиляння деревини і фанери, ознайомились з послідовністю виготовлення годівниць для птахів; навчились працювати з деревиною та інструментами, розвивали уважність при роботі, творче мислення; любов до птахів, почуття до прекрасного в праці.